Studenten worden steeds zwaarder en dikker

Nederlanders worden steeds zwaarder en dit fenomeen blijft ook studenten niet bespaard. Vaak kiezen studenten als het om voeding gaat voor een makkelijke snelle oplossing en voor wat betreft beweging, zie je dat steeds minder studenten zich inschrijven voor sportieve activiteiten.

Een gebrek aan beweging en verkeerde voeding (suiker) heeft een negatief effect op het concentratievermogen, wat tot verminderde (school)prestaties leidt. Wat kan je hier nu aan doen?

Voeding
Er zijn eenvoudige oplossingen om niet uitgebreid te hoeven koken, of exact te onderzoeken welke voedingsstoffen nu waarin zitten, maar waarbij je toch alles binnenkrijgt wat het lichaam dagelijks nodig heeft. Eén daarvan is door gebruik te maken van maaltijdvervangers zoals Herbalife. Herbalife is een bedrijf dat zich heeft gespecialiseerd in voedingssupplementen. De basis vormt de maaltijdvervanger in de vorm van een maaltijdshake of maaltijdreep. Maar andere supplementen helpen je bijvoorbeeld fitter te worden.

Een interessant voordeel van het gebruik van maaltijdvervangers, is dat je minder calorieën binnenkrijgt, zondat dat je inboet op het aantal voedingsstoffen. Je blijft dus gezond en fit, maar als je daarnaast stopt het met het nuttigen van overtollige calorieën heb je een grote kans dat je ook nog zult afvallen.

Herbalife kent een grote verscheidenheid aan producten. Supplementen die studenten soms goed kunnen gebruiken zijn LiftOff en NRG. Beide producten verhogen het concentratievermogen, wat heel handig kan zijn tijdens tentamens of de voorbereidingen op een tentamen.

Financieel
Een ander belangrijk voordeel is het financiële gedeelte. Veel studenten klagen dat ze weinig geld hebben. Je kunt heel makkelijk besparen op voeding. Door een maaltijdvervanger te nemen, bespaar je veel geld op eten en drinken. Je betaalt slechts een paar euro per dag, waardoor je geld overhoudt voor andere leuke zaken.

Kijk voor meer informatie eens op de website www.topdieet.nl

 

 

 

Wil je dit delen?Share on Facebook
Facebook
Share on Google+
Google+
Tweet about this on Twitter
Twitter